DANI HVARSKOGA KAZALIŠTA 47; SUČELJAVANJA U HRVATSKOJ KNJIŽEVNOSTI I KAZALIŠTU

Rasprodano grupa autora 2021. (504 str.) — Znanost o književnosti Cijena: 70 kn redovni popust od 10% ISBN 978-953-163-515-8

SADRŽAJ
Ivan Trojan: Milčinović vs. Ogrizović. Uzrok, povod, posljedica  / Milčinović vs. Ogrizović. The Cause, Reason, Consequences, str. 5
Branka Brlenić-Vujić: Odjeci avangardnih kretanja u hrvatskoj književnosti (A. B. Šimić vs. Miroslav Krleža) / Echoes of Avant-garde Trends in Croatian Literature (A. B. Šimić vs. Miroslav Krleža), str. 18
Ivan Bošković: Što je ostalo od prevratničkog kapitala Ladanova Bosanskog grba?  / What is Left of the Subversive Capital of Ladan’s Bosanski grb?, str. 30
Ivica Matičević: Polemike u književnom i kazališnom životu za Nezavisne države Hrvatske / Polemics in Literature and Theatre Life During the Independent State of Croatia, str. 49
Viktorija Franić-Tomić: Prijepori oko Lasićeve knjige Krleža – kronologija života i rada (1982) / Controversies over Lasić’s book Krleža – Chronology of Life and Work (1982), str. 79
Lucia Leman: Republika mu kao postmoderna Lesedrama Sučeljavanje jakobinskog teatra i latinoameričkog booma / Republika mu as a Postmodern Lesedrama – A Face-off Between the Jacobean Drama and the Latin-American Boom, str. 117
Lucija Ljubić: Sarah Bernhardt i hrvatske glumice / Sarah Bernhardt and Croatian Actresses, str. 147
Martina Petranović: Kazališna sučeljavanja Ljube Babića / Theatre Confrontations of Ljubo Babić, str. 170
Dubravka Crnojević-Carić: Šovagović o Gavelli: o poziciji moći?, str. 184
Boris Senker: Hrvatsko narodno kazalište u Zagrebu protiv studentskoga eksperimentalnog kazališta: o otkazivanju Jerkovićeve režije dvaju Držićevih djela / Croatian National Theatre in Zagreb vs. Student Experimental Theatre: on Cancellation of the Performance of Two Marin Držić’s Plays Directed by Bogdan Jerković, str. 192
Antun Pavešković: Baštinsko prigovaranje / Heritage Conversations, str. 217
Mira Muhoberac: Družina mladih vs. Družina Coccolemocco / Družina mladih (The Youth Group) vs. Coccolemocco, str. 236
Nataša Govedić: Bioinstitucija prirode u interakciji s bioinstitucijom umjetnosti, s naglaskom na Rad panike skupine Badco / Bio-institution of Nature Interacting with Bio-institution of Art, with Focus on Rad panike by Badco Group, str. 253
Maja Lasić: Imotski karneval 2020. kao poprište svjetonazorskih sukoba / Carnival in Imotski 2020 as a Scene of Worldvision Conflicts, str. 276
Suzana Marjanić: Forca Fiume!: Polemike oko programa otvorenja europske prijestolnice kulture / Forca Fiume!: Controversy Over the Opening Program of the European Capital of Culture, str. 284
Dragana Vučić Đekić: Humor kao sredstvo konfrontiranja političkoj vlasti u Hrvatskoj. Predsjednička kanditatura Daria Juričana / Humor as a Form of Confrontation with Political Power in Croatia. Presidential Candidacy of Dario Juričan, str. 303
Ana Lederer: Kazalište i politika: jedno posve osobno iskustvo / Theatre and Politics: an Entirely personal Experience, str. 315
Snježana Banović: Samoupravljanje u hrvatskom kazalištu kroz polemiku Marijan Matković – Vjekoslav Afrić: ima li razlike između pekara i glumaca? / Self-Governance in Croatian Theatre through Discussion Marijan Matković – Vjekoslav Afrić: are there any Differences between Bakers and Actors?, str. 333
Anđela Vidović: Dobar, loš, zao – kazalište ili kritičar / The Good, the Bad and the Ugly – Theatre or Critic, str. 351
Kristina Peternai Andrić i Ivana Žužul: O problemu invaliditeta kao društveno konstruiranog identiteta u Vincentu Olje Lozice / On the Problem of Disability as a Socially Constructed Identity in Vincent by Olja Lozica, str. 361
Vesna Vlašić: Može li drugačije? Alternativne kazališne scene u Požegi / Can it be Otherwise? Alternative Theatar Scenes in Požega, str. 381
Teodora Vigato i Matija Vigato: Autonomija lutkarske predstave i videoigre u odnosu na literarni predložak / Autonomy of a Puppet Show and a Videogame Compared to the Literary Original, str. 401
Livija Kroflin: Nerežija, antirežija i režija u suvremenom hrvatskom lutkarstvu / Non-Directing, Anti-Directing and Directing in Contemporary Croatian Puppetry, str. 421
Igor Tretinjak: Utjecaj stranih lutkara na prijelomne točke hrvatskog lutkarskog kazališta za odrasle / The Influence of Foreign Puppet Players on the Tipping Points of the Croatian Puppet Theatre for Adults, str. 450
Adriana Car-Mihec i Iva Rosanda Žigo: Utjecaj digitalne tehnologije na oblikovanje dramskih likova / Digital Technologies and their Influence on the Creation of Dramatic Characters, str. 465
Tatjana Ileš i Ines Urbanek: Borba mišljenjima na mreži: ima li polemike na blogu i društvenim mrežama? / Fighting Opinions Online – is there Polemics on the Blog and Social Networks?, str. 486