DANI HVARSKOGA KAZALIŠTA 50: HVARSKO KOMUNALNO KAZALIŠTE U KONTEKSTU MEDITERANSKIH KOMUNALNIH KAZALIŠTA. Promjene očišta: Hrvatska književnost i hrvatsko kazalište te znanost o njima u proteklih pola stoljeća
grupa autora 2024. (548 str.) — Znanost o književnosti Cijena: € 10,00 redovni popust od 10% ISBN 978-953-163-551-6 Dodaj u košaricuHelena Sablić Tomić: Prostor kazališta, prostor kulture / Theater Space, Culture Space; str. 5
Ivana Krtinić: Mediteranski trg – prvo komunalno hvarsko i dubrovačko kazalište / Mediterranean Square – the First Communal Theater of Hvar and Dubrovnik; str. 14
Ivan Bošković: Uloga i doprinos Živka Jeličića manifestaciji Dana Hvarskoga kazališta / Hvar Theatre Days: The Role and Contribution of Živko Jeličić; str. 28
Dubravka Brezak Stamać: Književne i kazališne studije Tonka Maroevića u Zbornicima Dani Hvarskog kazališta / Essays on Literature and Theatre by Tonko Maroević in Proceedings of the Hvar Theatre Days; str. 43
Divna Mrdeža Antonina: Žanrovske osobine Komedije od Juditi / The Genre Characteristics of Komedija od Juditi; str. 57
Ivana Mikulić: Pokrinokat na razmeđu stoljeća / Pokrinokat at the Turn of the Century; str. 80
Lada Čale Feldman: Pola stoljeća kolebljive kanonizacije dramskih frančezarija /Half a Century of the Uncertain Canonization of Dubrovnik Drama Francesarie; str. 102
Marina Protrka Štimec: Umjetnost kao revolucija, muzej i tradicija. Kako misliti i pisati povijest književnosti nakon avangarde? / Art as Revolution, Museum and Tradition: How to Think and Write the History of Literature After the Avant-Garde?; str. 133
Gabrijela Puljić: Stilistički pogled na promjenu gledišta u drami / A Stylistic View of Point-of-View Changes in Drama; str. 148
Andrea Milanko: Izgubljena nevinost pripovijedanja: Novakov Izgubljeni zavičaj / Lost Innocence of Narration: Lost Homeland by Slobodan Novak; str. 164
Almir Bašović: Otok u teatru, teatar na otoku / Theatre on the Island, Island in the Theatre; str. 179
Tea Rogić Musa: Iz rukopisne ostavštine Branka Vodnika: drama Sfinga / From the Manuscript Legacy of Branko Vodnik: Drama The Sphinx; str. 195
Vesna Vlašić: Iz ostavštine Matka Peića: Dječakova slikovnica / From the Heritage of Matko Peić: The Boy’s Picture Book; str. 214
Mirna Sindičić Sabljo: Vježbe u Goethe-institutu i Ispit iz hrvatske književnosti kao odjeci Ionescove dramaturgije u hrvatskom kazalištu / Vježbe u Goethe-Institutu and Ispit iz Hrvatske Književnosti as Echoes of Ionesco’s Theatre in Croatia; str. 228
Lucija Ljubić: Glumačka družina Histrion i uprizorenja Zagorkinih književnih djela / The Histrion Theatre Company and Stagings of the Literary Works of Zagorka; str. 244
Fatima Bilčević: Narativni elementi i tehnike u dvije suvremene hrvatske drame / Narrative Elements and Techniques in Two Contemporary Croatian Plays; str. 262
Martina Petranović: Prodor poetskoga u suvremenu hrvatsku dramu: dramsko pismo Monike Herceg / The Presence of Poetry in Contemporary Croatian Playwriting – Monika Herceg; str. 277
Ana Gospić Županović: Odlike kora i koralnosti u suvremenoj hrvatskoj drami / Features of the Chorus and Chorality in Contemporary Croatian Drama ; str. 302
Renate Hansen-Kokoruš: Lik na margini? Samoodređivanje i životne perspektive likova u izabranim novijim hrvatskim dramama / Marginalized Characters? Character‘s Self-Identification and Life Perspectives in Selected Croatian Dramas; str. 316
Helena Peričić: (Zaboravljene) radiodramatičarke dramatičnih vremena – Z. Dirnbach, I. Vrkljan, V. Krmpotić / (Forgotten) Women Radio Dramatists of Dramatic Times – Z. Dirnbach, I. Vrkljan, V. Krmpotić; str. 329
Višnja Kačić Rogošić: Novi pogled nove generacije / A New View of the New Generation; str. 349
Anđela Vidović: Povijesni pregledi kazališne kritike – od legitimacije do razbacanosti / Historical Reviews of Theatrical Criticism – From Affirmation to Scatteredness; str. 362
Natka Badurina: Dokumentarni teatar i borba za pamćenje: Rižarna Filiberta Benedetiča i Miroslava Košute u Trstu 1975. / Documentary Theatre and the Struggle for Memory: Rižarna by Filibert Benedetič and Miroslav Košuta in Trieste in 1975.; str. 373
Maria Ignatieva: The Story of One Theatrical Flop in Zagreb / Povijest jednoga kazališnog neuspjeha u Zagrebu; str. 400
Jolán Mann: Mađarska drama u kazalištima Dalmacije – Split / Hungarian Drama in the Theatres of Dalmatia – Split; str. 409
Leszek Małczak: Hrvatsko-poljske kazališne veze u proteklih pola stoljeća (1970. – 2020.) / Croato-Polish Theatre Relations in the Last Half a Century (1970-2020); str. 424
Suzana Marjanić: »Zelena« čitanja hrvatskoga kazališta ili gdje je pitanje vrste?: ekološke i animalističke izvedbe / Green Readings of Croatian Theater, or Where is the Issue of Species?: Ecological and Animalistic Performances; str. 465
Vlatka Štimac Ljubas: Baletno nazivlje – leksikografski pogled / Ballet Terminology – Lexicographic View; str. 482
Maja Đurinović: Almirino desetljeće: procvat splitskog baleta (2002. – 2012.) / Almira’s Decade: The Rise of the Split Ballet (2002 – 2012); str. 491
Teodora Vigato: Različiti pristupi lutkarskom izrazu redatelja-teoretičara / The Varied Approaches of Directors and Theorists to the Puppet Idiom; str. 507
Boris Senker: Izmješteno očište: Mira Furlan, Rajko Grlić, Rade Šerbedžija / A Displaced Point of View: Mira Furlan, Rajko Grlić, Rade Šerbedžija; str. 522