Upute

Na ovoj stranici je objašnjen postupak naručivanja, plaćanja, isporuke knjiga i časopisa koje nudimo u Internet knjižari, kao i postupak reklamacije i povrata.

Prodavatelj knjiga je Književni krug Split, a Kupac je svaki posjetitelj Internet knjižare koji popuni elektronski obrazac narudžbe te ga pošalje Prodavatelju. Kupac u Internet knjižari ne može naručivati knjige za daljnju prodaju, jer taj posao Prodavatelj regulira posebnim ugovorom i pod drugačijim uvjetima.

Nakon što izvrši narudžbu, Kupac će od Prodavatelja dobiti automatsku
e-mail poruku sa potvrdom narudžbe, a potom i Ponudu sa detaljima za plaćanje.
Kupac naručene knjige plaća po primljenoj Ponudi općom uplatnicom unaprijed (pošta, banka, internet bankarstvo). Prilikom plaćanja Kupac treba u “poziv na broj odobrenja” upisati broj Ponude.

Ukoliko vrijednost naručenih knjiga po odbitku popusta ne prelazi 100,00 kn, prodavatelj će u Ponudi iznos narudžbe uvećati za iznos poštarine. Poštarina može iznositi od 20,00 do 37,00 kn po pošiljci (ovisno o vrsti i težini pošiljke, za detalje pogledajte cjenik poštanskih usluga na https://www.posta.hr).
Za sve narudžbe u vrijednosti većoj od 100,00 kn dostava je besplatna.

Prodavatelj će Kupcu otpremiti knjige najkasnije u roku od tri dana od dana primitka uplate.
Kako bi se izbjegla oštećenja u manipulaciji Prodavatelj će knjige zapakirati ili u zaštitne koverte (manja narudžba) ili u kartonsku kutiju (paket). Kod preuzimanja knjiga, Kupac je dužan provjeriti eventualna oštećenja na knjigama. U slučaju da oštećenja postoje, treba ih odmah reklamirati poštanskom djelatniku, odnosno odbiti preuzeti takvu pošiljku.

Kupcu – pravnoj osobi Prodavatelj će na temelju primljene narudžbe dostaviti Ponudu-predračun koji će Kupac platiti virmanom.

Kupcima iz inozemstva Prodavatelj će nakon primljene narudžbe e-mailom poslati ponudu-predračun (Proforma Invoice) sa cijenama iskazanim u Eurima ili drugoj valuti te iznosom poštarine odnosno troškova špedicije, transporta za naručeno. Kupcu će knjige biti isporučene po primitku uplate (devizne doznake) na devizni račun Prodavatelja.

Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima:
– isporuka artikala koje Kupac nije naručio
– isporuka artikala koji imaju grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu
Kupac ima pravo reklamirati Prodavatelju uočene nedostatke u roku od 15 dana od dana primitka pošiljke. O sadržaju reklamacije Kupac će obavijestiti Prodavatelja e-mailom. Nakon primitka opravdane reklamacije, Prodavatelj će e-mailom Kupcu odobriti zamjenu reklamiranog artikla ili u slučaju nemogućnosti zamjene artikla, povrat novca. Prodavatelj će Kupcu nadoknaditi poštanske troškove povrata robe u svim opravdanim slučajevima.

Popusti – akcije
Cijene knjiga i časopisa u internet knjižari su iskazane u punom iznosu.
Prodavatelj kupcu na iznos narudžbe odobrava redoviti popust od 10%.
Prodavatelj može za vrijeme trajanja povremenih akcija odobriti i dodatni popust.

Zaštita osobnih podataka
Prodavatelj prikuplja osobne podatke kupaca u nužnoj mjeri samo za potrebe prodaje, za informiranje o novim i akcijskim proizvodima odnosno dostavu promotivnih materijala te radi provjere drugih podataka neophodnih za dostavu narudžbe.
Prodavatelj se obvezuje štiti osobne podatke kupaca u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka te se obvezuje da osobne podatke neće ni na koji način ustupiti trećim osobama bez pristanka kupca osim podataka koji su nužni poslovnim partnerima za izvršavanje dostave kupljenog proizvoda. Izuzimaju se slučajevi u kojima je Prodavatelj po valjanom nalogu ovlaštenih državnih tijela, u skladu sa zakonom, dužan dostaviti ili dopustiti uvid u osobne podatke kupaca.
Kupac u svakome trenutku može pisanim putem zatražiti trajnu ili privremenu zabranu korištenja svojih osobnih podataka.