DANI HVARSKOGA KAZALIŠTA 44; PUČKO I POPULARNO II.

grupa autora 2018. (492 str.) — Znanost o književnosti Cijena: 70 kn redovni popust od 10% ISBN 978-953-163-466-3 Dodaj u košaricu

SADRŽAJ:
Pavao Pavličić: Pohvala popularnoj pjesmi / Praise to the Popular Song; str. 5
Fedora Ferluga-Petronio: Slovenski prijevodi Hasanaginice / La traduzioni in Sloveno della Hasanaginica; str. 28
Cvijeta Pavlović: August Šenoa i Jules Verne: Percepcija pučke ili popularne i beletrističke književnosti u 19. stoljeću / August Šenoa and Jules Verne: Perception of Common or Popular and Literature of Belle-Lettres in the 19th Century; str. 38
Vesna Vlašić: Josip Eugen Tomić i varijacije pučkoga / Josip Eugen Tomić and the Variations of the Folk; str. 58
Teodora Vigato: Drama Prigodna predstava u tri čina povodom stogodišnjeg otkupa otoka Silbe ili Ki će mi šoldi dati Artura Lukina s otoka Silbe / The Drama The Convenient Show in three Acts Motivated by Centenary Repurchase of the Island of Silba or Who is Going to Give me Money by Artur Lukin from Silba Island; str. 75
Alen Biskupović: Kabaret – nastanak, povijest, zakonitosti i teorija / Cabaret – Origin, History, Conventions and Theory; str. 109
Martina Petranović: Popularno i hrvatska kazališna historiografija / The Popular and Croatian Theatre Historiography; str. 132
Kristina Peternai Andrić: Skica za pojam popularne književnosti / Sketch for the Concept of Popular Literature; str. 152
Boris Senker: »Ilustrovani polumjesečnik« Kulisa i popularizacija kazališta / »Ilustrovani polumjesečnik« Kulisa (Coulisse Magazine) and Popularization of the Theatre; str. 171
Branka Brlenić Vujić: Pučka inačica karnevalske slike svijeta / Folk Version of the Carnival Representation of the World; str. 197
Branislav Oblučar: Popularni teatar u avangardi. Futuristički varijete i dadaistički kabaret / Popular Theatre in the Avant-Garde Futurist Variety Theatre and Dadaist Cabaret; str. 209
Lucija Leman: Childe Harold’s Pilgrimage i uokvireno pučko kazalište. Pijane novembarske noći 1918. / Childe Harold’s Pilgrimage and Form of Closet Play of Pijana novembarska noć 1918.; str. 229
Helena Peričić: Hamlet između Bukare i Učitelja / Hamlet between Bukara and Učitelj; str. 271
Igor Tretinjak: LEC MManipuli. Slojevitost, originalnost i provo­­kativnost u funkciji zabave / LEC MManipuli. Multilayerdness, Originality and Provocation in Function of Fun; str. 288
Lucija Ljubić i Ivana Majer: Ženska stand-up komedija / Female Stand-up Comedy; str. 314
Ivan Trojan: Desetljeće trivijalnog i popularnog u osječkom HNK (2007. – 2017.) / A Decade of the Trivial and Popular in the Croatian National Theatre in Osijek (2007-2017); str. 329
Marina Protrka Štimec: Dvostruki kôd pučkog. Meta/teatarski postupci Mate Matišića u Ljudima od voska / Double Coding Folk Theatre. Metatheatrical Strategies in Mate Matišić’s Wax Figures (Ljudi od voska); str. 344
Marina Roščić: Prosjaci i s(p)inovi – ne/popularnost Raosova stvaralaštva / Prosjaci i s(p)inovi – Non/Popularity of Raos’ Works; str. 360
Antun Pavešković: Goran Tribuson: Pismo za puk, ne i pučko / Goran Tribuson: Letter for the Folk, not of the Folk; str. 373
Ivana Žužul: Politike kulture mladih u drami Dvije Tene Štivičić / The Cultural Policies of Youth in the Play Dvije (The Two of Us) by Tena Štivičić; str. 385
Ivan Bošković: Kata Mijić alias Kate Mitchell ili kako ljude (u)činiti sretnima / Kata Mijić alias Kate Mitchell or How to Make People Happy; str. 413
Ivica Matičević: Žena iz prerije, Sandokan iz Međimurja. Tragovi popularne filmske kulture u novoj hrvatskoj prozi / A Woman from the Prairie, Sandokan from Međimurje. Traces of Popular Film Culture in New Croatian Prose; str. 430
Nataša Govedić: Shizoheroizam Narodnog heroja Ljiljana Vidića i drugih popularnopučkih miljenika / Schizoheroism of the Folk Hero Ljiljan Vidić and of Other Popular Folk Favourites; str. 447
Tatjana Ileš: Dresiranje naroda: nogomet, sapunice i realityji / Football, Soaps and Reality Programs as TV Genres for Training People to Obey; str. 466

ISBN: 978-953-163-446-3